Shopping on eBay - Review -part 1

Ahojte! Hlásim sa Vám po dlhej dobe ale som veľmi šťastná,že konečne môžem napísať nejaký post! 
Objednávala som si veľa vecí cez eBay, tak vám ukážem zatiaľ to,čo mi došlo,v druhej časti by mali prísť krajšie a zaujímavejšie kúsky,tak dúfam,že budete rovnako nadšený ako ja..(teda keď vôbec prídu :D /nemala som skúsenosť,aby mi niečo nedošlo/ )


Ako prvé by som začala krytom na mobil, z ktorého som asi najviac nadšená :) 
Obal je v námorníckom štýle, super chráni mobil a dokonca má aj vnútorné puzdro na kartu/peniažky. Nevýhodu vidím v tom,že ak náhodou stratím mobil,tak stratím všetko a preto,tie vrecká vôbec nepoužívam :) 
Kryt som si objednala 12.augusta a došiel mi 27.augusta, spokojnosť tak za tovar,ako aj za dobu dodania!!! :) 
Cena: 3,80 € /free shipping



Šatka okolo hlavy-Dark blue with big dot
Môžem Vám povedať,že za takú smiešnu  cenu je to fantastické! Šatka má vo vnútri veľmi ohybný drôtik,vďaka ktorému vám vôbec nespadne z hlavy,čo je u mňa veľké plus,pretože mne na hlave nechce držať nič! :D 

Objednané 10.augusta-prišlo 26.augusta 
Cena: 0,70 € 





Gumička do vlasov-Navy
Gumička mi hneď padla do oka! Má krásnu mašľu a podľa mňa vyzerá super ako na vlasoch,tak aj na ruke ako náramok :)
Objednávala som 10.augusta-prišlo 26.augusta
Cena:0,70 €




Kvetinková čelenka-Blue
Veľmi krásna čelenka,ktorú bohužiaľ asi vôbec nevyužijem v bežnom živote-možno ak niekedy pôjdem na fotenie :D Páčila sa mi veľmi,tak som si ju objednala,cena nebola vôbec zlá! :)
Objednala som 10.augusta-prišla 26.augusta
Cena: 0,70 € 



Šatky na krk-Srdiečka a mašličky
Šifónový materiál ale podľa mňa sú veľmi príjemné! :) Vzor sa mi páči a určite ich využijem! :)
Objednávala som 10.augusta-prišli 27. a 28. augusta 
Cena: 1,50 € , 1,20 €






Prívesok sovička
Haha,to najlepšie nakoniec ! ^_^
Najviac ma na tomto prívesku zaujali oči! Krásne žiarivé modré kamienky! A ináč  to nebolo ani v skutočnosti! Najradšej by som ju nosila stále,veľmi sa mi páči,už sa teším,keď mi k prívesku prídu aj náušnice,ale tie uvidíte až v druhej časti tejto recenzie ! :)
Objednávala som 10.augusta-prišla 26.augusta :)
Cena: 0,80 € 




Všetky výrobky sú podľa mňa úplne super a veľmi sa z nich teším!
 Objednávate si aj Vy veci cez eBay? 
Spokojnosť/nespokojnosť? 
Vyjadrite sa v komentári - pokecáme ;)

11 komentárov :

  1. věci z ebaye miluju! Vždycky obdivuju kousky, které si ostatní nakoupí. Já nějak pořád nesebrala odvahu nakupovat přes zahraniční obchod, i když je ebay tak rozšířený a v celku spolehlivý. Možná, když by mi někdo celou objednávku zařídil a já jen zaplatila, nebyl by problém :-D :D a ten kryt na mobil je naprosto famózní! franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to zo začiatku robil priateľ,mal paypal a vedel s tým pracovať.. asi mesiac mám paypal už aj ja,tak si objednávky robím sama a aspoň mám čas si všetko prezrieť..aj keď to je niekedy veľmi ťažké si vybrať! :D Ja takto objednávam veľmi veľa dievčatám ale aj kamošom,keďže oni sa v tomto nevedia pohybovať..:) Áno,ten kryt ma veľmi ohromil a som z neho fakt nadšená! :) podľa mňa je bomba!!! ^_^

      Odstrániť
  2. Ah, ty věci do vlasů jsou naproso úchvatné! :O :) Já nikdy a ebay nenakupovala, žádnou zkušenost s tím bohužel nemám, protože rodiče mi to nechtějí zaplatit a já prostě svoji kreditku nemám, no... :D :) Těším se na druhou část článku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,ja kreditku mám,je to zdarma,pokiaľ si študent,aspoň u nás to takto majú všetky banky! :) Určite si to sprav,je to veľmi dobrá vec a za pár korun,doslova,si nakúpiš krásne kúsky a hlavne nebudú to mať všetci...ako keď si niečo kúpiš vo veľmi populárnom obchode GATE alebo NY :)

      Odstrániť
  3. Ja milujem e-bay. Podľahla som mu asi pred polrokom a odvtedy si aspoň každý týždeň objednám nejakú maličkosť. Ale mám zásadu, že nekúpim si vec, ktorá je drahšia ako 13€ a vždy hľadám vec ktorá je "free shipping" (hoci niekedy zaplatím aj za poštovné ak to je do 3€). A presne ako si spomínala vyššie, tak nebude to mať každý tú istú vec. A ešte najkrajší je ten pocit keď ti príde balík a ho rozbaľuješ :D Ja sa vtedy taaaaak teším :) Lenže v poslednom čase keď prídem do nejakého obchodu tak si vždy pomyslím, že na e-bayi to môže byť lacnejšie a to je blbé lebo teraz si málokedy niečo kúpim v obchode, čiže e-bayom prídeš o chuť reálne nakupovať, ale možno je to individuálne :D (ešteže nenakupujem kozmetiku cez e-bay, :D )
    http://www.danycuks.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si teraz objednala ruksak, ktorý ma vyšiel niečo okolo 12 € už aj s poštovným,tak som zvedavá,aký bude,pretože mám stále obavy, odkedy som si ho objednala :D Takže to bude v ďalšej časti...keď teda príde :D No,mne tých balíkov chodí veľmi veľa,keďže som objednala veci aj kamoškám,čo chceli,ale ja sa teším ešte viac z ich vecí ako z mojích :D som divná :) Presne,to máš pravdu..to nakupovanie stratí čaro :D Keď vidím tie ceny v obchodoch,je mi ľúto minúť toľké prachy,keď viem,že na ebay to nájdem za pár centov, a to doslova..:( Kozmetiku nenakupujem ani ja,ja sa bojím,že mi to znetvorí tvár,ktorá už aj tak má nejaké tie stopy za sebou,puberta..:) Ja väčšinu kozmetiky objednávam z avonu, a som maximálne spokojná :) No ale tak,nepodliahnem ani klasickým drogérkam :P Tie sú stale top :P

      Odstrániť
    2. No ja som si tiež objednala ruksak. :D a ešte aj plavky (síce na konci leta ale tak som zvedavá:D) a tiež som trochu v napätí, či náhodou neprídu veci malé...
      A kozmetiku ja z Avonu neobjednávam, ako ani neviem prečo, keď som bola malá tak som objednávala, lebo som bola Avon Lady :D Ale teraz už ani nie. Radšej mám klasické drogérie, kde si výrobok vyskúšam a ohmatám :)

      Odstrániť
    3. A ruksak ti už došiel? :-) Ja skúšam veci z avonu a zatiaľ som bola stále spokojná.ale zase tak isto nedám dopustiť na drogerku..predsa sa nakupuje úplne inak keď si to ošaháš ;-)

      Odstrániť
    4. Nie, ešte nedošiel, lebo to som objednávala asi len pred týždňom, čiže minimálne ešte 2 týždne budem na neho čakať. :)

      Odstrániť
  4. Moc pěkná nákupy na Ebay. Já jsem si přes kámošku zatím objednala jen peněženku, byla jsem s ní spokojená, líbila se mi moc, ale už po pár měsících se mi rozbil zip
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No,mne zatiaľ všetky tieto výrobky "fungujú" presne tak ako by mali..až na tú bižutériu,ktorá sa opotrebuje používaním,ale to je úplne bežné....:)

      Odstrániť

Ďakujem Vám veľmi pekne za komentár! :) ♥